|
|
|
Hinta | 62,00 € |
|
Saatavuus | Toimitusaika 1-3 arkipäivää |
Miten yritys voi menestyä paremmin myynnissään nyt ja tulevaisuudessa? Tuoreita näkökulmia tähän tuo kolme Suomen liike-elämän kärkikaartin kuuluvaa vaikuttajaa ja menestynyttä tietokirjailijaa: Tero Ojanperä, Tomi Pyyhtiä ja Alf Rehn.
Moni uskoo vihaavansa myyntiä, mutta miksi? Koska se ei ole helppoa, kun siinä haluaa onnistua? Tai koska sen kohteeksi pelätään joutua? Kuitenkin, kun minkä tahansa alan myyjä on tehnyt tehtävänsä hyvin – täyttänyt sen, mitä asiakas kaipaa – kaikki ovat tyytyväisiä.
”Vihaan myyntiä!” kertoo, mitä moderni myynti vaatii, mitä se on ja mitä se ei ole – miten se on yhdistelmä sekä vanhaa että uutta osaamista. Perinteiset myyntitaidot eivät katoa minnekään, mutta vaaditaan vielä enemmän. Digitaalisuus on suuri mahdollisuus ja haaste, ja muun muassa moninaisuus, globalisaatio ja megatrendit on otettava huomioon modernissa myynnissä.
Kirja käsittelee myynnin teoriaa, psykologiaa ja strategioita. Käytännössä tarvitaan johtamista, organisointia, datan hyödyntämistä, tekoälyä. Verkkokauppa, sosiaalinen myynti, myynnin teknologia ja tulevaisuus tuovat oman näkökulmansa asiaan.
Kirja herättää lukijan pohtimaan myyntiä eri näkökulmista ja antaa tuoreita näkemyksiä. Kirjoittajien kantavana ajatuksena on kertoa, miten mikä tahansa yritys voi menestyä omassa myynnissään paremmin nyt ja tulevaisuudessa.
”Jos haluat ymmärtää modernia myyntimaisemaa ja myymisen isompaa kuvaa, tämä on ehdottomasti luettava kirja. Yksi parhaista myyntikirjoista, jonka olen lukenut.”’
– Anssi Kiviranta, Co-Founder of Strand Properties, Bo LKV, Telkku.com & Drop – angel investor
"Kirjoittajat Tero, Tomi ja Alf tarttuvat upean humoristisella otteella myyntiin purkamalla heti alkuun myyntiin liitettyjä myyttejä. Tämä on tärkeä teko, sillä pahimmallaan nämä myytit voivat estää nuoren tarttumista kiinni myyntiuraan.
Kirja tarjoilee myynnin hienona uramahdollisuutena, mutta nostaen myös konkareille uusia ajatuksia siitä, miltä myynnin tulevaisuus näyttää. Suosittelen kirjan lukemista niin nuorille kuin myös kokeneimmillekin konkareille.”
– Pia Hautamäki, KTT, Myynnin yliopettaja ja tutkija, Tampereen ammattikorkeakoulu
”Tämä kirja on erinomainen opas myyntiä vieroksuvalle tai myyntialaa harkitsevalle. Kirjan luettuasi et yksinkertaisesti voi enää vihata myyntiä!"
– Mika D. Rubanovitsch, myyntiguru
”Vahvasti tässä ajassa oleva ja sopivasti myös myynnin tulevaisuutta avaava kirja kaikille, joita myynti koskettaa tavalla tai toisella. Periaate: ”Kun kauppa käy, on muut murheet pieniä.” – pätee myös tulevaisuudessa.”
– Ari Akseli, Päivittäistavarakaupan toimialajohtaja, Kesko Oyj