Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Vetoa tunteisiin

Luo parempia asiakaskokemuksia ja pysyvämpiä asiakassuhteita

Minna Killström
Julkaisuvuosi 2020
ISBN 978-952-14-4099-1
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 2020
Sivumäärä 194
Kirjailijat Killström, Minna (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
'
- +
Hinta 69,00 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Tunteet määrittävät sen, mistä asiakaskokemus muistetaan.

Miten tunteet vaikuttavat asiakkaan kokemuksiin ja käyttäytymi­seen? Kuinka huomioida tunteet asiakaskokemuksen kehittämi­sessä? Voiko tunteita mitata?

Liiketoiminnan näkökulmasta on keskeistä ymmärtää tunteiden merkitys päätöksentekoon, kohtaamisista jääviin muistikuviin sekä henkilöstön merkitykseen kun halutaan tehdä tunteiden johtamisesta tavoitteellista.

Kirjan avulla opit rakentamaan kohtaamisia, jotka jäävät mieleen ja luovat molemminpuolista vetoa. Lopputuloksena on pysyvämmät asiakassuhteet sekä onnellisempi asiakas. Tässä lajissa ei voi fuskata - kaikki lähtee aidoista tarinoista ja koko henkilöstön kanssa yhdessä tekemisestä.

Julkaisuvuosi 2020
ISBN 978-952-14-4099-1
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 2020
Sivumäärä 194
Kirjailijat Killström, Minna (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
E-kirja
Hinta 62,00 €
Ladattava äänikirja
Hinta 62,00 €

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua