Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Palvelujen johtaminen ja markkinointi

Christian Grönroos
Julkaisuvuosi 2015
ISBN 978-952-14-2809-8
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 5. p, 2020
Sivumäärä 565
Kirjailijat Grönroos, Christian (Kirjoittaja)
Tillman, Maarit (Kääntäjä)
Aihealueet Kaikki kirjat
Markkinointi, myynti ja viestintä
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
'
- +
Hinta 59,90 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Kaikki yritykset osallistuvat palvelukilpailuun. Kilpailussa ei menesty tarjoamalla pelkkää fyysistä tuotetta tai ydinpalvelua. Tuote, palvelu ja tukitoiminnot on yhdistettävä asiakkaalle tarjottavaksi palvelutarjoomaksi.

Menestyvä yritys tukee asiakkaan toimintoja ja prosesseja arvoa luovasti ja tekee sen muita paremmin. Johtamisessa tulee omaksua palvelulogiikka riippumatta siitä, onko tarjooman ytimenä palvelu vai fyysinen tuote. Palvelut ovat suhdekeskeisiä, joten asiakashallinnan tulee myös perustua suhdelähtöiseen ajatteluun.

Grönroosin kirja auttaa ymmärtämään palvelu- ja suhdenäkökulman ominaispiirteitä ja olemusta. Se kertoo, miten yritys muutetaan palveluyritykseksi, kuinka yritys on palveluyritys ja miten palveluyritystä johdetaan.

Kirjan ensimmäinen painos voitti Pro Oeconomia -palkinnon vuonna 2002. Tämä painos on kauttaaltaan päivitetty ja siinä on mm. kokonaan uusi luku teollisuusyrityksen muuttamisesta palveluyritykseksi ja paljon uutta tutkimustietoa.

Julkaisuvuosi 2015
ISBN 978-952-14-2809-8
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 5. p, 2020
Sivumäärä 565
Kirjailijat Grönroos, Christian (Kirjoittaja)
Tillman, Maarit (Kääntäjä)
Aihealueet Kaikki kirjat
Markkinointi, myynti ja viestintä
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
E-kirja
Hinta 51,90 €

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua