Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Asiakkaan aikakausi

rohkeus + rakkaus - raha

Janne Löytänä, Kari Korkiakoski
Julkaisuvuosi 2014
ISBN 978-952-14-1889-1
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 2014
Sivumäärä 199
Kirjailijat Löytänä, Janne (Kirjoittaja)
Korkiakoski, Kari (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Markkinointi, myynti ja viestintä
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
'
- +
Hinta 69,00 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Asiakaskokemuksen johtaminen on strateginen valinta; mahdollisuus aikakaudella, kun muut kilpailukeinot ovat murentuneet. Asiakaskokemus lopulta lunastaa brändin ja rakentaa menestyksen.

Asiakkaan aikakausi avaa asiakaskokemuksen kätketyn potentiaalin ja kuvaa keinoja uudenlaisen johtamisen, mittaamisen ja yrityskulttuurin juurruttamiseen. Tarvittavan teorian lisäksi mukana on paljon konkreettisia malleja ja case-esimerkkejä edelläkävijöiltä kuten Kone, TDC, Marimekko, Lexus, Omasairaala, Laakkonen, Fondia, Oriflame, Maestro ja Fonecta. Kirja antaa lukijalleen paitsi ajatuksia ja ideoita, myös rohkeutta.

Kirja on suunnattu yritysten asiakaskokemuksen johtamisesta ja kehittämisestä vastaaville henkilöille. Kirja sopii myös oppikirjaksi

Julkaisuvuosi 2014
ISBN 978-952-14-1889-1
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 2014
Sivumäärä 199
Kirjailijat Löytänä, Janne (Kirjoittaja)
Korkiakoski, Kari (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Markkinointi, myynti ja viestintä
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
E-kirja
Hinta 61,00 €

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua