Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus

Uusi aika, uudenlainen johtaminen

Kari Korkiakoski
Julkaisuvuosi 2019
ISBN 978-952-14-3659-8
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 2019
Sivumäärä 222
Kirjailijat Korkiakoski, Kari (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
'
- +
Hinta 69,00 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Onko asiakaskokemus yhtä kuin henkilöstökokemus? Kumpi on tärkeämpi, asiakas vai työntekijä? Voiko tällaisia kysymyksiä edes esittää? Keskustelu asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen ympärillä on elänyt voimakkaasti viime vuosina. Teemoja on käsitelty pääasiassa erillään, eikä kokonaisvaltaista näkökulmaa ole tarjottu. Tässä kirjassa Kari Korkiakoski esittelee mallin, jolla asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen johtaminen yhdistetään. Tärkeintä on johdon kyky rakentaa visio, johon kytketään sitä toteuttava asiakas- ja henkilöstökokemus: tällä kokonaisuudella rakennetaan kasvun menestysresepti muuttuvassa toimintaympäristössä.

Julkaisuvuosi 2019
ISBN 978-952-14-3659-8
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 2019
Sivumäärä 222
Kirjailijat Korkiakoski, Kari (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
E-kirja
Hinta 61,00 €

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua