Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Viestinnän vallankumous

löydä uusi työyhteisöviestintä

Elisa Juholin
ISBN 978-951-0-35582-4
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 2. p, 2009
Sivumäärä 332
Kirjailijat Juholin, Elisa (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Johtaminen
Markkinointi, myynti ja viestintä
'
- +
Hinta 57,80 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Elämme viestintäyhteiskunnassa, ja työmme on yhä enemmän viestintää. Käytännössä tämä viestinnän vallankumous tarkoittaa, että viestintä ei ole enää vain johdon ja viestintäammattilaisten asia vaan jokanaisen ja -miehen oikeus ja velvollisuus. Uusi todellisuus on monille uutta ja hämmentävää - ei vähiten esimiehille ja johtajille, joiden viestintätaidoille asetetaan jatkuvasti enemmän vaatimuksia.

Kirjassa käydään läpi kaikki työelämän keskeiset tilanteet ja niihin liittyvät viestinnälliset asiat, esimerkiksi tiedonkulun ongelmat, uuden työntekijän perehdyttäminen, muutoksen läpivieminen, palautteen antaminen ja vastaanottaminen, esimiehen ja johtoryhmän viestintä, projektien viestintä sekä asiantuntijayhteisön erityishaasteet. Käytännön työtä helpottamaan teoksessa on paljon muistilistoja ja kysymyksiä, joiden avulla lukija voi hahmottaa ja kehittää omaa ja organisaationsa viestintää.

ISBN 978-951-0-35582-4
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 2. p, 2009
Sivumäärä 332
Kirjailijat Juholin, Elisa (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Johtaminen
Markkinointi, myynti ja viestintä

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua