Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

StratMark II

Strategisen markkinoinnin teho ja tulokset

Henrikki Tikkanen, Johanna Frösen
Julkaisuvuosi 2011
ISBN 978-952-14-1673-6
Kustantaja Alma Insights
Formaatti E-kirja, EPUB
Painos 2011
Sivumäärä 173
Kirjailijat Tikkanen, Henrikki (Kirjoittaja)
Frösen, Johanna (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Markkinointi, myynti ja viestintä
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
E- ja äänikirjat
'
- +
Hinta 34,00 €
Saatavuus Heti ladattavissa
Kirja käsittelee strategisen markkinoinnin vaikuttavuutta, haasteita ja tuloksia suomalaisessa yrityskentässä. Se peilaa markkinointimme erityispiirteitä strategisen markkinoinnin kehitykseen erityisesti kahden viime vuoden aikana ja tarjoaa ainutlaatuisen näkökulman talouden syklien aiheuttamiin muutoksiin.

Kirja perustuu StratMark-hankkeessa vuosina 2008 ja 2010 kerättyyn kansalliseen Markkinoinnin tila -kyselytutkimusaineistoon.

KTT Henrikki Tikkanen on Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun professori. Hänen tutkimusalueisiinsa kuuluvat mm. strateginen markkinointi, yritysstrategiat ja liiketoimintamallit sekä uuden talouden johtajuus.

KTM Johanna Frösén toimii tutkijana ja koordinaattorina StratMark-projektissa Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin laitoksella. Hänen tutkimuksensa keskittyy strategiseen markkinointiin, erityisesti markkinoinnin tuloksellisuuden mittaamiseen ja mittareihin.

Julkaisuvuosi 2011
ISBN 978-952-14-1673-6
Kustantaja Alma Insights
Formaatti E-kirja, EPUB
Painos 2011
Sivumäärä 173
Kirjailijat Tikkanen, Henrikki (Kirjoittaja)
Frösen, Johanna (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Markkinointi, myynti ja viestintä
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
E- ja äänikirjat
Pehmeäkantinen kirja
Hinta 39,00 €

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua