Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Sisältöstrategia

Asiakaslähtöisyydestä tulosta

Kati Keronen, Katri Tanni
Julkaisuvuosi 2017
ISBN 978-952-14-3220-0
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 2017
Sivumäärä 213
Kirjailijat Keronen, Kati (Kirjoittaja)
Tanni, Katri (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Markkinointi, myynti ja viestintä
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
'
- +
Hinta 69,00 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Haluatko päästä asiakkaan ihon alle ja parantaa viestinnän ja markkinoinnin tuloksellisuutta? Pohditko, miten voit yhdistää koko organisaation voimat tämän tavoitteen taakse? Haluatko rakentaa kasvua, parantaa työnantajamielikuvaa, asiakaskokemusta tai profiloitua ajatusjohtajana ja luoda kilpailuetua?

Haluaisitko tehdä tämän kaiken pitkäjännitteisesti strategiaa toteuttaen, mutta yhtä aikaa taktisesti entistä tarkemmin ja tuloksellisemmin?

Sisältöstrategia-kirjan jokainen rivi vie sinua systemaattisesti kohti näitä tavoitteita. Markkinoinnin ja viestinnän suomalaiset uranuurtajat kertovat kirjassa, miten he onnistuivat. Lisäksi saat testatut työmallit, joiden avulla on luotu käännös kohti asiakaslähtöisempää viestintää ja markkinointia jo kymmenissä suomalaisissa organisaatioissa. Mallit, joita on verrattu kansainvälisten konsulttiyhtiöiden metodeihin ja joiden avulla tehdään tulosta tälläkin hetkellä eri puolilla maailmaa.

Ei sanahelinää, ei konsulttipuhetta, ei höttöä. Tartu hetkeen ja aloita vauhdikas matka kohti kokonaisvaltaista viestintä- ja markkinointikulttuurin muutosta!

Kati Keronen:
”Intohimonani on auttaa suomalaisia organisaatiota luomaan kasvua. Digitaalisella ajalla voittajat osaavat kohdentaa viestinsä juuri niille asiakkaille, joille tuotetaan paras arvo - nämä kun ovat yleensä niitä asiakkaita, jotka tuottavat sen parhaan arvon myös organisaatiolle. Lähes 20 vuoden kokemukseni erilaisista organisaatioista vahvistaa tämän; parhaat tietävät, miksi asiakkaat heiltä ostavat.”

Katri Tanni:
”Olen kymmenen vuoden ajan sparrannut suomalaisia pk-sektorin yrityksiä, julkisorganisaatioita ja pörssiyrityksiä tunnistamaan kohderyhmänsä ja löytämään teemat, tyylin ja keinot niiden valloittamiseen. Vuosien aikana työmenetelmämme ovat kristallisoituneet ja selkeytyneet, samaan aikaan kun markkinointipäättäjien työpöydät ovat entistä suuremman kaaoksen vallassa. Nautin siitä, kun voin tuoda kaaoksen keskelle punaisen langan. Se lanka ovat asiakkaat.”

Julkaisuvuosi 2017
ISBN 978-952-14-3220-0
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 2017
Sivumäärä 213
Kirjailijat Keronen, Kati (Kirjoittaja)
Tanni, Katri (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Markkinointi, myynti ja viestintä
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
E-kirja
Hinta 69,00 €

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua