Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Potkua palvelubisnekseen

Asiakaskokemus luodaan yhdessä

Merja Fishcer, Satu Vainio
Julkaisuvuosi 2014
ISBN 978-952-14-2132-7
Kustantaja Alma Insights
Formaatti E-kirja, EPUB
Painos 2014
Sivumäärä 198
Kirjailijat Fishcer, Merja (Kirjoittaja)
Vainio, Satu (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Johtaminen
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
E- ja äänikirjat
'
- +
Hinta 48,00 €
Saatavuus Heti ladattavissa
Niin yhteiskunta, johtajat kuin työntekijätkin haluavat parempaa työelämää - miten sitä siis saadaan aikaiseksi?

Parempi palveluliiketoiminta syntyy yhteistyöstä yrityksen sisäisten toimijoiden, mutta myös yhteistyökumppaneiden ja asiakkaiden kesken. Paremman työelämän ja tuloksellisuuden rakentaminen ei ole vain johtajien juttu, vaan se on meidän kaikkien vastuulla. Kyse ei ole prosessista vaan systeemistä, jossa jokainen toimija vaikuttaa omalla käyttäytymisellään lopputulokseen.

Tämä kirja rakentaa sillan työelämän eri ryhmien välille. Kirjan konkreettiset esimerkit arjen työelämästä ovat tuttuja työntekijöille, johtajille, kollegoille sekä asiakkaille - meille kaikille. Ne auttavat huomaamaan, että jokaisella on omien valintojensa kautta mahdollisuus luoda parempaa työelämää itselle ja muille. Kirja konkretisoi miten jokainen voi siirtyä päivästä päivään selviytymisestä uudelle tasolle, jossa omaa työelämää tarkastellaan laajemmasta näkökulmasta.

Tässä kirjassa ei eristetä strategiaa vuorovaikutuksesta eikä toimintaa tunteista, sillä asioiden tarkastelu irrallisina ilmiöinä ei enää riitä. Uusi ja parempi työelämä perustuu parempiin valintoihin, positiivisella tunne-energialla rakennettuihin laatuyhteyksiin ja yhdessä tekemiseen.

Tekniikan tohtori, KTM Merja Fischer väitteli vuonna 2012 Aalto-yliopistosta aiheesta "Positiivisen vuorovaikutuksen merkitys yritysten välisen palveluliiketoiminnan tuottavuuteen ja tuloksellisuuteen". Merja on toiminut johtajana ABB:llä, Nokialla ja viimeiset 9 vuotta Wärtsilän globaalin taloushallinnon kehittämisestä vastaavana johtajana. Fischer toimii nykyisin omassa yrityksessään www.valoma.fi.

Satu Vainio työskentelee Novetoksessa kehittämiskonsulttina erikokoisten yritysten ja oppilaitosten parissa. Hän on syventynyt työyhteisön toimivuuden ja asiakaskokemuksen välisiin vaikutussuhteisiin, asiantuntijatyön johtamiseen ja kumppanuuksiin.

Julkaisuvuosi 2014
ISBN 978-952-14-2132-7
Kustantaja Alma Insights
Formaatti E-kirja, EPUB
Painos 2014
Sivumäärä 198
Kirjailijat Fishcer, Merja (Kirjoittaja)
Vainio, Satu (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Johtaminen
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
E- ja äänikirjat
Pehmeäkantinen kirja
Hinta 49,00 €

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua