Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Myynninmurtajat

20 uskomusta B2B-myynnistä

Petteri Hakala, Lalle Michelsson
ISBN 978-952-14-1416-9
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 1. painos, 2009
Sivumäärä 188
Kirjailijat Hakala, Petteri (Kirjoittaja)
Michelsson, Lalle (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Markkinointi, myynti ja viestintä
'
- +
Hinta 49,00 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Miksi kauppa ei käy? Ovatko selitykset tekosyitä, vai onko syytä korjata jotakin? Myynninmurtajat porautuvat myynnin uskomuksiin ja myytteihin sekä esittävät keinoja, joilla myynnin johto ja myyjät menestyvät suhdanteista riippumatta.

Hra Hakala ja Lalle murskaavat säälittä 20 yleisintä B2B-myyntiä jarruttavaa uskomusta ja muuttavat ne pala palalta konkreettisiksi toimintaohjeiksi, joista hyötyvät niin johtajat kuin myyjätkin. Uskomukset perustuvat MicroMedian tutkimukseen, joka selvitti suomalaisten B2B-myyjien käsityksiä siitä, miksi kauppa ei käy.

”Maailmantalous ei näytä hyvältä, mutta ei ole parempaa aikaa kasvattaa markkinaosuutta kuin lama. Olen itse elänyt monta taantumaa ja sen lisäksi on ollut muita notkahduksia. Aina on voinut myydä”, Lalle Michelsson tietää.

”Asiakkailla on nyt aikaa ja mielenkiintoa etsiä uusia ratkaisuja. Mikäli voit auttaa, tee se. Ahkeruus on hyvinä ja huonoina aikoina paras tapa menestyä.”

Kirja on tuotettu poikkeuksellisella tavalla: käytännön konkareiden ajatukset napattiin talteen videoiduista keskusteluista.

”Koska aikataulumme oli tiukka, päätimme laittaa nauhan pyörimään ja murskata myytit kameran edessä. Työtä voisi luonnehtia myös kulttuurihistorialliseksi, kerättiinhän samalla elämänkokemusta Lallelta, myynnin ammattilaiselta, viideltä eri vuosikymmeneltä”, Petteri Hakala kertoo.

Vietä kymmenen minuuttia päivässä tämän helppokäyttöisen kirjan parissa, niin opit murtamaan myynnin negatiiviset kierteet ja voit keskittyä päätehtävääsi - olivat ajat sitten hyvät tai huonot. Tämän lähemmäs käytäntöä ei nojatuolissa voi päästä!

ISBN 978-952-14-1416-9
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 1. painos, 2009
Sivumäärä 188
Kirjailijat Hakala, Petteri (Kirjoittaja)
Michelsson, Lalle (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Markkinointi, myynti ja viestintä
E-kirja
Hinta 43,00 €

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua