Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Myymäläympäristö elämysten tuottajana

myymäläsuunnittelun työkalupakki

Susanne Markkanen
ISBN 978-952-14-1313-1
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 1. painos, 2008
Sivumäärä 229
Kirjailijat Markkanen, Susanne (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
'
- +
Hinta 60,00 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Myymäläympäristö elämysten tuottajana on ensimmäinen myymäläympäristöstä ja elämysshoppailusta kertova suomenkielinen teos. Se johdattelee elämysmarkkinoinnin saloihin ja kurkistaa ostotilanteeseen. Se analysoi yksityiskohtaisesti myymäläympäristön eri osatekijöitä esitellen lukuisia esimerkkejä maailmalta mitä erilaisimmista onnistuneista myymäläympäristöratkaisuista sekä kuvailee myymälöiden tulevaisuuden kehitystä.

“Teoksen tarkoitus on kuvata shoppailun muuttunutta tilaa, kertoa myymäläympäristöistä sekä synnyttää kussakin meissä kipinöitä, uusia ideoita sekä stimuloida out of the box -ajattelua”, kirjan kirjoittaja Susanne Markkanen kertoo. KTM, Visual Merchandiser Markkanen on asunut ja opiskellut useita vuosia designin ja myymäläsuunnittelun edelläkävijäkaupungissa Milanossa.

Kuluttajat eivät pyri enää tyydyttämään vain niin kutsuttuja toiminnallisia tarpeitaan, vaan yhä enemmän ja useammin ostosten tekemiselle on hedonistinen, mielihyvään liittyvä syy. ”Tuotteiden ollessa samankaltaisia kuluttajat kiinnittävät entistä enemmän huomiota ostopaikan valintaan”, Markkanen huomauttaa.

Teos kuvaa, miten myymäläympäristö vaikuttaa kuluttajaan sekä syventyy niihin myymäläympäristön osatekijöihin, jotka synnyttävät positiivisia kokemuksia ja elämyksiä ja jotka kutsuvat kuluttajan kauppaan kuluttamaan.

Myymäläympäristö elämysten tuottajana -teoksessa yhdistyvät kirjoittajan intohimo elämysshoppailuun sekä teoreettinen ja käytännön tietämys shoppailusta ja myymäläympäristöstä.

ISBN 978-952-14-1313-1
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 1. painos, 2008
Sivumäärä 229
Kirjailijat Markkanen, Susanne (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua