Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Maineen uusi aalto

Pekka Aula, Jouni Heinonen
ISBN 978-952-14-1548-7
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 1. painos, 2011
Sivumäärä 205
Kirjailijat Aula, Pekka (Kirjoittaja)
Heinonen, Jouni (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Johtaminen
Markkinointi, myynti ja viestintä
'
- +
Hinta 67,00 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Kirja päivittää maine-käsitteen sosiaalisen median aikakauteen. Maineen rakentamisen peruspilareita ovat kestävä liiketoiminta, hyvä julkinen elämä, kirkas yrityksen tarkoitus ja yrityskulttuurin laajeneminen yrityksen ulkopuolelle. Mainetta on johdettava tahdolla, tiedolla ja taidolla, ja maineen rakentamisen käytännön ratkaisujen on pohjauduttava tutkimukseen ja analyyseihin, sulkematta pois tunteita.

Kun yrityksen mainepääoma on joissakin tapauksissa jopa yli puolet yrityksen markkina-arvosta, maineen rakentaminen on johdon lisäksi myös hallitusten asia. Kirja todistaa, että hyvä maine tuo myös rahaa.

Maineen uusi aalto sai Hopeasulka-tunnustuksen Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL:n Kultasulka-kilpailussa 2012.

Tuomariston mielestä Maineen uusi aalto on onnistunut jatko-osa kirjoittajien edelliselle teokselle. Maine-aihe on edelleen hämmästyttävän ajankohtainen. Kuten kirjoittajatkin toteavat: "Surullista tai riemullista on se, ettei yritysesimerkeistä ole viime vuosina ollut pulaa." Teos tuo ansiokkaasti maineen käsitteen sosiaalisen median aikakaudelle ja tarjoaa liikkeenjohdolle näkökulmia maineen johtamiseen.

ISBN 978-952-14-1548-7
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 1. painos, 2011
Sivumäärä 205
Kirjailijat Aula, Pekka (Kirjoittaja)
Heinonen, Jouni (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Johtaminen
Markkinointi, myynti ja viestintä
E-kirja
Hinta 59,00 €

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua