Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Kohtaaminen

Ymmärrä kohderyhmääsi

Jukka-Pekka Tolvanen
Julkaisuvuosi 2012
ISBN 978-952-14-1730-6
Kustantaja Alma Insights
Formaatti E-kirja, EPUB
Painos 2012
Sivumäärä 191
Kirjailijat Tolvanen, Jukka-Pekka (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Markkinointi, myynti ja viestintä
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
E- ja äänikirjat
'
- +
Hinta 59,00 €
Saatavuus Heti ladattavissa
Kohtaaminen - Ymmärrä kohderyhmääsi kertoo käytännönläheisesti, miten tutkimuksen avulla pystytään tekemään parempia bisnespäätöksiä. Kirja käy läpi markkinatutkimuksen mahdollisuudet ja sudenkuopat, ja se perustuu vahvaan markkinatutkimusosaamiseen sekä käytännön kokemuksiin.

”Markkinointi muuttui nopeasti 2000-luvun ensimmäisellä vuosikymmenellä, ja toisella tahti on vain kiihtynyt”, toteaa kirjan kirjoittaja Jukka Tolvanen.

”Markkinoinnista on tullut entistä läpinäkyvämpää, osallistavampaa ja mitattavampaa. Markkinointia voisi tehdä fiksusti, mutta liian usein ajattelumme ei ole kehittynyt markkinointimetodien mukana”, Tolvanen jatkaa.

Tolvanen pureutuu kirjassaan siihen, miten perinteisestä markkinointiajattelusta voi päästä eroon ja miten saavuttaa parhaat tulokset kovassa ja jatkuvasti muuttuvassa kilpailutilanteessa.

”Kohderyhmän syvällinen ymmärtäminen on kaiken a ja o”, sanoo Tolvanen.

”Jatkuva dialogi kohderyhmän kanssa tuotekehityksestä lanseeraukseen ja vielä sen jälkeenkin on avain menestyskonsepteille ja -tuotteille. Keskustelu kohderyhmän kanssa voi johtaa siihen, että on astuttava pois tutuilta poluilta ja haastettava itseään uudenlaiseen ajatteluun. Tällaisessa tilanteessa kirjani on varmasti suuri apu”, toteaa Tolvanen.

Jukka Tolvanen on tehnyt pitkän uran tuotekehityksen sekä kuluttaja- ja kohderyhmätutkimuksen parissa. Hänen ammatillinen missionsa on tuoda ihmisten tarpeet yritysten päätöksenteon ja innovoinnin moottoriksi. Brändit ja tuotekehitys ovat hänellä verissä, ja hän innostuu ideoista, luovasta tutkimuksesta ja tekemisen meiningistä.

Kirja on Markkinointi-instituutissa oppikirjana Faktat ja analyysit markkinoinnin tukena -kurssilla.

Julkaisuvuosi 2012
ISBN 978-952-14-1730-6
Kustantaja Alma Insights
Formaatti E-kirja, EPUB
Painos 2012
Sivumäärä 191
Kirjailijat Tolvanen, Jukka-Pekka (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Markkinointi, myynti ja viestintä
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
E- ja äänikirjat

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua