Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Hinnoittelun voima

Miten kaikki pyörii hinnan ympärillä

Hermann Simon, Mikael Orvomaa, Andreas Jonason, Felix Mörée
Julkaisuvuosi 2021
ISBN 978-952-14-4367-1
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 2021
Sivumäärä 410
Kirjailijat Simon, Hermann (Kirjoittaja)
Orvomaa, Mikael (Kirjoittaja)
Jonason, Andreas (Kirjoittaja)
Mörée, Felix (Kirjoittaja)
Lähdesmäki, Juhamatti (Kääntäjä)
Aihealueet Kaikki kirjat
Markkinointi, myynti ja viestintä
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
'
- +
Hinta 59,00 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Jokainen meistä tekee kaikilla elämänalueilla jatkuvasti päätöksiä siitä, onko jokin tuote tai palvelu rahamme tai ajankäyttömme arvoinen. Usein pyrimme saamaan myös muut vakuuttuneiksi siitä, miksi heidän tulisi kuluttaa juuri tiettyihin tuotteisiin ja palveluihin.

Hinta on konstruktio, joka tuo yhteen arvon ja rahan ja määrittää sen, millaisiin valintoihin lopulta päädymme. Hinta on läsnä kaikkialla Uberin hinnoittelualgoritmista aina monimutkaiseen johdannaiskauppaan tai vaikkapa kivijalkakaupan alennustuotteiden punaiseen hintalappuun.

Vaikka hinta on alati ympärillämme jokapäiväisessä elämässämme ja on yksi mahtavimmista ja läpitunkevimmista talouden ilmiöistä on se myös samalla yksi heikoimmin ymmärretyistä. Hinta on samalla kaikenkokoisille yrityksille se liikkeenjohdon osa-alue, jolla on kaikkein nopein, suurin ja suorin vaikutus yhtiön tulokseen. Siitä huolimatta hinnoittelu ei usein saa ansaitsemaansa huomiota päätöksenteossa ja harva yhtiö työskentelee aktiivisesti hinnoittelunsa kehittämiseksi.

Tässä kirjassa kerrotaan hinnoittelun kannalta kaikki oleellinen aiheen kokonaisvaltaiseksi ymmärtämiseksi. Hinnoittelua ei käsitellä eristyksissä muista aihealueista vaan se pidetään keskiössä, kun vastataan kysymyksiin kuten:

- Mitä myydään?
- Miten hinnoitellaan?
- Miten myydään?

Kirjassa on kyse johdon huomion suuntaamisesta toimintoon, jonka tuntemuksen kautta myynnin lisääminen ja kannattavuuden parantaminen on mahdollista kaikenkokoisille yhtiöille toimialasta ja tilanteesta riippumatta.

Julkaisuvuosi 2021
ISBN 978-952-14-4367-1
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 2021
Sivumäärä 410
Kirjailijat Simon, Hermann (Kirjoittaja)
Orvomaa, Mikael (Kirjoittaja)
Jonason, Andreas (Kirjoittaja)
Mörée, Felix (Kirjoittaja)
Lähdesmäki, Juhamatti (Kääntäjä)
Aihealueet Kaikki kirjat
Markkinointi, myynti ja viestintä
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
Ladattava äänikirja
Hinta 53,00 €
E-kirja
Hinta 53,00 €

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua