Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Hallitus ja markkinointi

Leena Paananen
ISBN 978-952-14-1422-0
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 1. painos, 2009
Sivumäärä 335
Kirjailijat Paananen, Leena (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Markkinointi, myynti ja viestintä
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
'
- +
Hinta 75,00 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Markkinoinnin ajatellaan usein olevan niin operatiivista, että se ei kuulu yrityksen hallitukselle. Silloin markkinointi mielletään ehkä markkinointiviestinnän tai mainonnan synonyymiksi. Markkinointi on kuitenkin kaikkea tuotekehityksestä ja brändinhallinnasta asiakkuuksien hoitamiseen ja IPR-strategiaan. Markkinointi koskettaa niin palveluyrityksiä, kulutustavarayrityksiä kuin yritysmarkkinoilla toimivia.

Tämä kirja käy läpi yrityksen hallituksen toimintaa markkinoinnin näkökulmasta - corporate governance, strategian valinta, organisaatio, johtamisen prosessit, toimintasuunnitelma tavoitteineen ja mittareineen, valvonta, riskienhallinta, yrityskaupat, aineettomat arvot, aineettomien oikeuksien suojaaminen - ja pohtii, minkälaisia markkinointiin liittyviä päätöksiä ja tietoja nousee hallituksen pöydälle näistä asioista.

Lopuksi kirja avaa hallituksen maailmaa ja antaa vinkkejä niille, jotka esittelevät markkinointiin liittyviä asioita yrityksen hallitukselle.

Kirjaan liittyvä keskustelusivusto www.hallitusjamarkkinointi.fi

Hallitus ja markkinointi -kirja on voittanut Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL:n järjestämän vuoden 2010 Kultasulka-kirjoituskilpailun. Tuomariston perustelut: "Paanasen Hallitus ja markkinointi -kirja piirtää selkeän kokonaiskuvan markkinoinnista ja ankkuroi sen lähtemättömästi johtamiseen ja hallitustyöskentelyyn. Täsmällinen ja kattava teos kuuluu kymmenientuhansien yritysten osakkaiden, hallituksien jäsenien ja toimitusjohtajien lukulistan ykkössijalle." (Christina Forsgård)

ISBN 978-952-14-1422-0
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 1. painos, 2009
Sivumäärä 335
Kirjailijat Paananen, Leena (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Markkinointi, myynti ja viestintä
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua