Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Ei pelkkää propellipäiden puuhaa

Digitaalisen Kauppalehden tarina

Laura Puro
Julkaisuvuosi 2021
ISBN 978-952-14-4575-0
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 2021
Sivumäärä 240
Kirjailijat Puro, Laura (Toimittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
'
- +
Hinta 59,00 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Vuonna 1898 perustetun Kauppalehden brändi on edelleen sama yli 120 vuoden yhtäjaksoisen ilmestymisen jälkeen. Reiluun vuosisataan mahtuu monenlaisia vaiheita. Suomen merkittävimmän talousmedian olemassaolo on ollut uhattunakin, ja liiketoiminnan muoto on muuttunut moneen kertaan.

Tämä kirja kertoo suomalaisen talousuutisoinnin digitalisoitumisen tarinaa yhden merkittävän toimijan näkökulmasta. Maksullinen digitaalinen talousmedia on vahvassa vedossa koronapandemian aiheuttaman uutisten ja tiedon kysynnän kasvun myötä.

1990-luvun puolivälissä aloitettu digitaalisen Kauppalehden kehittäminen osoittaa, että pikavoittoja ei ole. Tarvitaan rohkeita tekijöitä ja ennakkoluulottomia näkemyksiä. Yhtiön johto tarvitsee uskoa tulevaisuuteen, ja lisäksi tarvitaan paljon onnea.

Ei pelkkää propellipäiden puuhaa kertoo siitä, miten satavuotias mediabrändi keksi itsensä uudelleen. Vuonna 2021, neljännesvuosista Kauppalehti Onlinen perustamisen jälkeen, Kauppalehden liikevaihdosta yli kaksi kolmannesta on digitaalista.

Julkaisuvuosi 2021
ISBN 978-952-14-4575-0
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 2021
Sivumäärä 240
Kirjailijat Puro, Laura (Toimittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua