Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Digitaalinen jalanjälki

Antti Isokangas, Riku Vassinen
Julkaisuvuosi 2010
ISBN 978-952-14-1558-6
Kustantaja Alma Insights
Formaatti E-kirja, EPUB
Painos 1. painos, 2010
Sivumäärä 240
Kirjailijat Isokangas, Antti (Kirjoittaja)
Vassinen, Riku (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Markkinointi, myynti ja viestintä
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
E- ja äänikirjat
'
- +
Hinta 13,00 €
Saatavuus Heti ladattavissa
Et ole olemassa, jollet näy Googlessa! Asiakkaat voittaa yritys, jolla on laajin ja tehokkain digitaalinen jalanjälki. Massasta erottuu vain kohderyhmää kiinnostavalla ja kilpailijoista erottuvalla sisällöllä. Internet on liian tärkeä kanava jätettäväksi it- tai markkinointiosaston vastuulle.

Budjettien kutistuessa sisältöä on tuotettava entistä enemmän ja tehokkaammin yrityksen sisällä. Digitaalinen jalanjälki auttaa kääntämään netin aiheuttaman muutoksen eduksi tarjoamalla tehokkaan työkalupaketin inspiroivan ja relevantin verkkosisällön luomiseksi ja kytkemiseksi liiketoiminnan tavoitteisiin.

Julkaisuvuosi 2010
ISBN 978-952-14-1558-6
Kustantaja Alma Insights
Formaatti E-kirja, EPUB
Painos 1. painos, 2010
Sivumäärä 240
Kirjailijat Isokangas, Antti (Kirjoittaja)
Vassinen, Riku (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Markkinointi, myynti ja viestintä
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
E- ja äänikirjat
Pehmeäkantinen kirja
Hinta 14,00 €

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua