Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Digimarkkinointi + AI

Tee tekoälystä yrityksesi kilpailuetu ja kasvata myyntiä

Niko Lahtinen, Kimmo Pulkka, Pasi Viinamäki, Joel Mero, Heikki Karjaluoto
Julkaisuvuosi 2024
ISBN 978-952-14-5178-2
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 2024
Sivumäärä 307
Kirjailijat Lahtinen, Niko (Kirjoittaja)
Pulkka, Kimmo (Kirjoittaja)
Viinamäki, Pasi (Kirjoittaja)
Mero, Joel (Kirjoittaja)
Karjaluoto, Heikki (Kirjoittaja)
Aihealueet Bisnes
Markkinointi, myynti ja viestintä
Kaikki kirjat
Uutuudet
'
- +
Hinta 65,00 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Digimarkkinoinnin neljäs aalto on alkamassa. Se muuttaa markkinointia ja myyntiä enemmän kuin mikään muu vuosikymmeniin. Muutoksen suurimpia vetureita ovat tekoäly ja evästeiden vähittäinen häviäminen. Näistä tekoäly tulee mahdollistamaan täysin uudenlaisia tapoja tehdä markkinointia.

Kirjassa käydään läpi, miten yritykset pystyvät rakentamaan markkinointinsa niin, että se luo heille aitoa kilpailuetua sekä nyt että digimarkkinoinnin neljännen aallon alkaessa. Tällöin markkinointi ei ole lyhytnäköistä kampanjointia, vaan pitkäkestoisen kysynnän ja asiakasvirran rakentamista.

Kirja sisältää kolme osiota:

1. Kuinka tekoäly tulee muuttamaan digitaalista myyntiä ja markkinointia
2. Kuinka tekoälyn tuoma muutos tulee huomioida markkinointistrategiassa
3. Kuinka rakennat markkinoinnista kestävän kilpailuedun neljännen aallon aikakaudella

Kirjan sisältö perustuu MVG-MRACE®-malliin, joka on sovellettavissa niin PK-yrityksen kuin pörssiyhtiön markkinointiin. MVG-MRACE® on kaksivaiheinen markkinoinnin malli, joka sisältää sekä strategiavaiheen että taktisen toteuttamisen vaiheen.

Strategisella MVG-mallilla yritys voi luoda johtoryhmätason markkinointistrategian, joka vastaa kilpailutilanteeseen, asiakaskäyttäytymisen muutokseen ja teknologiseen kehitykseen.

Taktisella MRACE®-mallilla yritys voi toteuttaa digitaalista markkinointia käytännön tasolla strategian mukaisesti, jolloin markkinoinnin tulokset ja kyky mitata kasvavat.

Kirja on kirjoitettu ammattilukemistoksi kaikenkokoisille organisaatioille sekä oppilaitoksiin kurssikirjaksi.

Teoksessa yhdistyy Suomen parhaaksi valitun digitoimiston sekä alan johtavien tutkijoiden ja opettajien osaaminen.

Teos on ilmestynyt aikaisemmin nimellä Digimarkkinointi.

Teos on uudistettu painos kirjasta Digimarkkinointi

Julkaisuvuosi 2024
ISBN 978-952-14-5178-2
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 2024
Sivumäärä 307
Kirjailijat Lahtinen, Niko (Kirjoittaja)
Pulkka, Kimmo (Kirjoittaja)
Viinamäki, Pasi (Kirjoittaja)
Mero, Joel (Kirjoittaja)
Karjaluoto, Heikki (Kirjoittaja)
Aihealueet Bisnes
Markkinointi, myynti ja viestintä
Kaikki kirjat
Uutuudet
E-kirja
Hinta 57,00 €
Ladattava äänikirja
Hinta 57,00 €

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua