Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Bisnesantropologia ja muut ihmistieteet strategiatyössä

Mikko Leskelä
Julkaisuvuosi 2020
ISBN 978-952-14-4170-7
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 2020
Sivumäärä 432
Kirjailijat Leskelä, Mikko (Kirjoittaja)
Tervo, Sakari (Kuvittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
'
- +
Hinta 67,00 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Perinteiset strategiatyön menetelmät ovat kriisissä, koska ne tutkivat maailmaa liian kapeasti: yritysten globaali kilpailukenttä ja toimialarajojen hämärtyminen edellyttävät entistä syvempää ymmärrystä ihmisistä. Moderni strategiatyö nivookin ihmisymmärryksen osaksi liiketoiminnan kehittämisen menetelmiä.

Bisnesantropologia-kirja luo katsauksen strategian historiaan ja osoittaa mielenkiintoisin esimerkein, miten sellaiset yhtiöt kuin Lego, Spotify ja Procter Gamble ovat onnistuneet valtaamaan markkinoita kilpailijoitaan syvemmällä ymmärryksellä ihmisistä ja organisaatioista.

Kirja on työkalupakki muutoksen aloittamiseen omassa organisaatiossa: lukija johdatetaan askel askeleelta syvää ihmisymmärrystä soveltavan strategiaprojektin toteuttamisen eri vaiheisiin.
Opit määrittelemään ongelmat uudella tavalla, rakentamaan tutkimussuunnitelmia, muodostamaan ja testaamaan ratkaisuehdotuksia sekä linkittämään strategian, designin ja ketterän kehittämisen ihmisymmärryksen organisoimiseen.

Julkaisuvuosi 2020
ISBN 978-952-14-4170-7
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 2020
Sivumäärä 432
Kirjailijat Leskelä, Mikko (Kirjoittaja)
Tervo, Sakari (Kuvittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
E-kirja
Hinta 60,00 €
Ladattava äänikirja
Hinta 60,00 €

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua