Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Asiakkaista ansaintaan

Asiakaskeskeinen liiketoimintamalli

Sirpa T Hänti
Julkaisuvuosi 2021
ISBN 978-952-14-4121-9
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Äänikirja
Kesto 8t 37m 0s
Painos 2021
Sivumäärä 300
Kirjailijat Hänti, Sirpa T (Kirjoittaja)
Kokko, Johanna (Lukija)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
E- ja äänikirjat
'
- +
Hinta 62,00 €
Saatavuus Heti ladattavissa
Perinteiset yritys- tai tuotelähtöiset liiketoimintamallit ovat kriisissä. Globaalit yritysjätit ovat ottamassa yhä suurempaa jalansijaa markkinoilta panostamalla asiakaskeskeiseen toimintaan ja opettavat asiakkaat vaatimaan muiltakin toimijoilta vastaavaa.

Asiakkaista ansaintaan tarjoaa yrityspäättäjälle menetelmiä katsoa maailmaa asiakkaan silmin, unohtamatta uusien liiketoimintamallien monimuotoista ansaintalogiikkaa. Kirja auttaa yrityspäättäjiä valitsemaan yli 100 liiketoimintamallista yritykselle asiakkaiden näkökulmasta vetovoimaisimmat mallit ja niiden yhdistelmät. Liiketoimintamallin uudistaminen käydään vaihe vaiheelta läpi ja mittakaavan kasvattamiseen tarjotaan selkeitä suuntaviivoja.

Julkaisuvuosi 2021
ISBN 978-952-14-4121-9
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Äänikirja
Kesto 8t 37m 0s
Painos 2021
Sivumäärä 300
Kirjailijat Hänti, Sirpa T (Kirjoittaja)
Kokko, Johanna (Lukija)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
E- ja äänikirjat
E-kirja
Hinta 62,00 €
Pehmeäkantinen kirja
Hinta 69,00 €

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua