Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Asiakaskokemus

palvelubisneksestä kokemusbisnekseen

Janne Löytänä, Katleena Kortesuo
ISBN 978-952-14-1611-8
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 3. p, 2015
Sivumäärä 232
Kirjailijat Löytänä, Janne (Kirjoittaja)
Kortesuo, Katleena (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Johtaminen
Markkinointi, myynti ja viestintä
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
'
- +
Hinta 67,00 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Millaisia asiakaskokemuksia sinun yrityksesi luo? Johdetaanko teillä asiakaskokemusta? Ja miksi tästä kannattaisi kiinnostua? Siksi että palkka tulee asiakkailta, ja se maksetaan asiakaskokemuksen perusteella.

Janne Löytänä, Digiumin asiakaskokemuksesta vastaava johtaja, on yhdessä bisneskirjailija Katleena Kortesuon kanssa kirjoittanut kirjan Asiakaskokemus ja toteuttanut sen taustaksi tutkimuksen suomalaisyritysten asiakaskokemusten johtamisen tilasta.

Liian monet yritykset väittävät olevansa asiakaskeskeisiä, mutta teot puuttuvat. Yrityksissä ajatellaan edelleen, että asiakkaat ovat olemassa yritystä varten eikä päinvastoin.

Asiakaskokemus on siis paljon laajempi käsite kuin vain palvelukokemus vaikkapa jossain myymälässä. ”Tulevaisuudessa yritysten toiminta on yhä enemmän kokemusten ja niistä syntyvien tarinoiden luomista, sillä niiden pohjalta syntyvät ostopäätökset ja uskolliset asiakkuudet”,sanoo Löytänä.

”Pääosin toimenpiteet ovat vielä yksittäisiä, ja niitä toteutetaan ilman koordinaatiota yrityksen eri osa-alueilla”, Löytänä jatkaa. ”Tulevaisuuteen suhtaudutaan kuitenkin odottavasti ja asiakaskokemuksen johtamisen mahdollisuudet on jo hyvin tiedostettu.”

Löytänän ja Kortesuon kirja on poikkileikkaus asiakaskokemuksen johtamisesta. Ydinasia on siirtää asiakkaat aidosti yrityksen toiminnan keskiöön ja luoda heille merkityksellisiä kokemuksia. Kun yritys maksimoi asiakkaille tuottamansa arvon, se maksimoi myös oman tuottonsa. Kirja sisältää väittämiä, faktoja, mielipiteitä ja konkreettisia esimerkkejä edelläkävijäyrityksistä ja päästää eturivin suomalaisyritysten asiakaskokemuksesta vastaavat ääneen.

”Asiakaskokemuksen johtamisella luodaan erilaisia kokemuksia erilaisille asiakkaille. Poikkeustilanteet pitää nähdä mahdollisuuksina”, tiivistää Kortesuo.

ISBN 978-952-14-1611-8
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 3. p, 2015
Sivumäärä 232
Kirjailijat Löytänä, Janne (Kirjoittaja)
Kortesuo, Katleena (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Johtaminen
Markkinointi, myynti ja viestintä
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
E-kirja
Hinta 59,00 €

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua