Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Arvokas asiakas

asiakaspääoman, asiakaskannattavuuden ja asiakasriskien johtaminen

Kalevi Hellman, Satu Värilä
ISBN 978-952-14-1353-7
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 1. painos, 2009
Sivumäärä 224
Kirjailijat Hellman, Kalevi (Kirjoittaja)
Värilä, Satu (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Markkinointi, myynti ja viestintä
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen
'
- +
Hinta 65,00 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Johtamisen painopiste siirtyy tuotteista asiakkaisiin. Asiakkaita halutaan arvioida myös talousnäkökulmasta, jolloin johto tarvitsee työkalut mm. asiakaspääoman, -kannattavuuden ja -riskien hallintaan. Asiakkaat eivät enää ole vain markkinoinnin vastuulla vaan talous- ja tietohallintojohdon rooli kasvaa.

Kirja antaa näkökulmat ja työkalut johtamisfunktioiden yhteistyöhön. Se kertoo, miten markkinoinnin ja taloushallinnon työnjako muuttuu, mitä ja millaista asiakastietoa hallitus ja johtoryhmä tarvitsevat sekä miten eri funktiot voivat hyödyntää mitattavaa asiakastietoa omassa toiminnassaan ja asiakaspääoman arvon kasvattamisessa. Konkreettiset opit perustuvat kirjoittajien pitkään käytännön kokemukseen sekä tutkimustuloksiin.

ISBN 978-952-14-1353-7
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Kovakantinen kirja
Painos 1. painos, 2009
Sivumäärä 224
Kirjailijat Hellman, Kalevi (Kirjoittaja)
Värilä, Satu (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
Markkinointi, myynti ja viestintä
Liiketoiminnan kehittäminen ja johtaminen

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua