Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Arvioi ja paranna!

Viestinnän mittaamisen opas

Elisa Juholin
Julkaisuvuosi 2010
ISBN 978-952-14-2095-5
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 2. p, 2013
Sivumäärä 176
Kirjailijat Juholin, Elisa (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes
'
- +
Hinta 45,00 €
Saatavuus Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Kirja on lisäpainos vuonna 2010 ilmestyneestä Inforin kustantamasta Arvioi ja paranna! Viestinnän mittaamisen opas -teoksesta.

Ensimmäinen suomenkielinen viestinnän mittaamista käsittelevä opas johdattaa lukijansa mittaamisen maailmaan ja antaa apuvälineitä siellä selviytymiseen. Miksi seuranta, mittaaminen ja arviointi ovat tärkeitä viestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa? Miten osoitetaan viestinnän arvo ja vaikuttavuus johdolle, rahoittajille, asiakkaille tai muille päättäjille? Entä miten arviointia toteutetaan käytännössä, ja millaisia keinoja ja mittareita on tarjolla? Kirja myös neuvoo, miten toimitaan mittaamisen jälkeen.

Julkaisuvuosi 2010
ISBN 978-952-14-2095-5
Kustantaja Alma Insights
Formaatti Pehmeäkantinen kirja
Painos 2. p, 2013
Sivumäärä 176
Kirjailijat Juholin, Elisa (Kirjoittaja)
Aihealueet Kaikki kirjat
Bisnes

Nämä voisivat myös kiinnostaa sinua