Sari Mustonen on dosentti Helsingin yliopistossa ja Dubito Oy:n toinen perustaja. Hän on ollut vanhempana tutkijana ja tutkimuspäällikkönä S-ryhmässä ja Frankly Partnersilla (hasan & co) sekä vastaavana tutkijana Valiolla. Sari on akateemisen tutkimusuransa ohella tehnyt laajasti asiakastutkimusta tuote- ja palvelukehityksen sekä liiketoiminnan päätösten tueksi eri toimialoilla.
Asiakastutkimus - Perusteet ja käytännöt |
Asiakastutkimus - Perusteet ja käytännöt
Perttu Pöyhönen, Hanna Santavuori, Sari Mustonen |
|
69,00 €
|
Asiakastutkimus - Perusteet ja käytännöt |
Asiakastutkimus - Perusteet ja käytännöt
Perttu Pöyhönen, Hanna Santavuori, Sari Mustonen |
|
61,00 €
|
Asiakastutkimus - Perusteet ja käytännöt |
Asiakastutkimus - Perusteet ja käytännöt
Perttu Pöyhönen, Hanna Santavuori, Sari Mustonen |
|
61,00 €
|