Liisa Holma on toiminut liiketoiminnan kehittäjänä useissa eri rooleissa: sisäisenä strategiajohtajana, asiakaskokemusjohtajana, konsulttina ja hallituksen jäsenenä. Työssään hän yhdistelee perinteisiä analyysityökaluja ja uudenlaisia ihmisymmärrykseen pohjaavia, ajattelua konkretisoivia työkaluja.Kuva: Meeri Utti
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta |
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta — B2B-johtajan opas
Liisa Holma, Kirsti Laasio, Minna Ruusuvuori, Salla Seppä, Riikka Tanner |
|
71,51 €
|
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta |
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta — B2B-johtajan opas
Liisa Holma, Kirsti Laasio, Minna Ruusuvuori, Salla Seppä, Riikka Tanner |
|
64,26 €
|
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta |
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta — B2B-johtajan opas
Liisa Holma, Kirsti Laasio, Minna Ruusuvuori, Salla Seppä, Riikka Tanner |
|
64,26 €
|