Alma Kirjakauppa
shopping_cart search
Alma Kirjakauppa

Gerdt, Belinda

Belinda Gerdt (KTM) on digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen edelläkävijä. Hän on 15 vuoden ajan työssään kansainvälisten IT-yritysten näköalapaikoilla päässyt tarkastelemaan asiakaskohtaamisia eri toimialoilla. Belinda työskentelee Microsoftilla ja asuu Luxemburgissa, aiemmin hän vastasi Amazonin EMEA-organisaatiossa muun muassa markkinoinnista ja kumppanikehityksestä. Hän on kirjoittanut yhdessä Kari Korkiakosken kanssa kirjan Ylivoimainen asiakaskokemus (2016).


Tuotemuoto
+
Painosvuosi
+
Tekijä
+
Järjestys
+
Poista kaikki suodatukset

Loading
Ylivoimainen asiakaskokemus — Työkalupakki
Kari Korkiakoski, Belinda Gerdt
61,00 €
  • 2016
  • E-kirja, EPUB
  • Heti ladattavissa
- +
Digiajan asiakaskokemus — Opi kansainvälisiltä huipuilta
Belinda Gerdt
69,00 €
  • 2018
  • Kovakantinen kirja
  • Toimitusaika 1-3 arkipäivää
- +
Ylivoimainen asiakaskokemus — Työkalupakki
Kari Korkiakoski, Belinda Gerdt
69,00 €
  • 2016
  • Pehmeäkantinen kirja
  • Toimitusaika 1-3 arkipäivää
- +
Digiajan asiakaskokemus — Opi kansainvälisiltä huipuilta
Belinda Gerdt
61,00 €
  • 2018
  • E-kirja, EPUB
  • Heti ladattavissa
- +