Belinda Gerdt (KTM) on digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen edelläkävijä. Hän on 15 vuoden ajan työssään kansainvälisten IT-yritysten näköalapaikoilla päässyt tarkastelemaan asiakaskohtaamisia eri toimialoilla. Belinda työskentelee Microsoftilla ja asuu Luxemburgissa, aiemmin hän vastasi Amazonin EMEA-organisaatiossa muun muassa markkinoinnista ja kumppanikehityksestä. Hän on kirjoittanut yhdessä Kari Korkiakosken kanssa kirjan Ylivoimainen asiakaskokemus (2016).
Ylivoimainen asiakaskokemus |
Ylivoimainen asiakaskokemus — Työkalupakki
Kari Korkiakoski, Belinda Gerdt |
|
61,00 €
|
Digiajan asiakaskokemus |
Digiajan asiakaskokemus — Opi kansainvälisiltä huipuilta
Belinda Gerdt |
|
69,00 €
|
Ylivoimainen asiakaskokemus |
Ylivoimainen asiakaskokemus — Työkalupakki
Kari Korkiakoski, Belinda Gerdt |
|
69,00 €
|
Digiajan asiakaskokemus |
Digiajan asiakaskokemus — Opi kansainvälisiltä huipuilta
Belinda Gerdt |
|
61,00 €
|